قالیشویی پارسیان شعبه جهانشهر-قالیشویی در جهانشهر - خدمات قالیشویی - قالیشویی در کرج- کرج- قالی شویی جهانشهر- قالیشویی معتبر- قالیشویی پارسیان- قالیشویی مجاز

قالیشویی پارسیان شعبه جهانشهر-قالیشویی در جهانشهر - خدمات قالیشویی - قالیشویی در کرج- کرج- قالی شویی جهانشهر- قالیشویی معتبر- قالیشویی پارسیان- قالیشویی مجاز


قالیشویی در جهانشهر | روش‌های مختلفی برای شستشوی فرش از دیرباز تا کنون وجود داشته که معمولا با استفاده از امکانات موجود و جنس فرش بهترین روش انتخاب می‌شود، اما به طور کلی شستشوی فرش یا به صورت سنتی و خانگی است و یا قالیشویی کارخانه‌ای.

قالیشویی در جهانشهر

در شستشوی خانگی باید توجه داشت که استفاده از مواد شوینده همان‌قدر که می‌تواند تمیز کننده واقع شود، آسیب رسان هم هست. البته نحوه شستشو نیز حائز اهمیت است که بسته به جنس و تراکم فرش باید متغیر باشد. شستشوی خانگی فرش در نهایت به خشک شدن زیر نور آفتاب احتیاج دارد، لذا محدودیت‌های جوی بر آن اثرگذار است.

بهترین راه برای تمیز کردن بی دردسر فرش‌ها سپردن آن‌ها به قالیشویی مجاز و معتبر است. در واقع قالیشویی کارخانه‌ای به علت رعایت استانداردهای شستشو نتیجه مطلوبی به ارمغان خواهد آورد؛ همچنین خشک کردن فرش‌ها در محیط کارخانه احتمال رشد قارچ و سایر عوامل بیماری زا را کاهش می‌دهد؛ بنابراین با در نظر گرفتن همه جوانب به این نتیجه می‌رسیم که تمیز کردن فرش بدون ریسک آسیب رسانی به فرش بهتر است توسط کارشناسان قالیشویی که هم دانش این کار و هم تجهیزات لازم را در اختیار دارند، انجام شود.

اگر در جهانشهر کرج در پی یک قالیشویی معتبر با شستشوی تضمینی هستید، می‌توانید با قالیشویی پارسیان تماس بگیرید تا پرسنل قالیشویی پارسیان شعبه جهانشهر کرج فورا به محل شما اعزام شوند و فرش شما را به شکل لوله شده تحویل گرفته، سپس در زمانی کوتاه تمیز و اتو کشیده درون کاور به شما تحویل ‌دهند.

قالیشویی تمام اتوماتیک در جهانشهر کرج

امروزه قالیشویی‌ها با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارند، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. بهترین قالیشویی‌ها آن‌هایی هستند که از دستگاه‌های پیشرفته و تمام اتوماتیک استفاده می‌کنند. قالیشویی پارسیان که یکی از بهترین قالیشویی‌های جهانشهر به شمار می‌رود، یک قالیشویی تمام اتوماتیک و مجهز به دستگاه‌های مدرن است.

دستگاه‌های این قالیشویی قابلیت تنظیم دارند و لذا با توجه به شرایط فرش بهترین شستشو را بر روی آن اعمال می‌کنند. برسی که برای شستشو و فرچه کشی در این دستگاه‌ها تعبیه شده، با توجه به میزان تراکم و ضخامت فرش تنظیم می‌شود تا فشاری در حد توان فرش به آن وارد کند، چرا که فشار بیش از حد به بافت فرش آسیب می‌زند.

شستشوی سنتی فرش‌ها زمان زیادی می‌طلبد چرا که فرایند شستشو توسط نیروی انسانی و فرایند خشک شدن فرش‌ها نیز تحت شرایط طبیعی باید انجام گیرد؛ در صورتی که قالیشویی صنعتی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک بدون نیاز به نیروی انسانی عملیات شستشو را انجام می‌دهد و خشک کردن فرش‌ها نیز در محیط مصنوعی گرم‌خانه‌ای مخصوص انجام می‌گیرد که سرعت کار را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد. همچنین قابل توجه است شستشوی تمام اتوماتیک تا حد زیادی موجب صرفه جویی در مصرف آب نیز می‌شود. در واقع در شستشوی سنتی میزان زیادی آب به هدر می‌رود. در گذشته یکی از دلایل کاهش آب سفره‌های زیرزمینی همین قالیشویی سنتی بوده است، لذا شستشوی صنعتی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک مزایای بهتری به نسبت شستشوی سنتی دارد.

تماس با مجموعه پارسیان کرج

جهت ارتباط با مبل شوییی و قالیشویی پارسیان کرج راه های ارتباط و ثبت سفارش ما به شرح زیر می باشد. از طریق واتس آپ و چت آنلاین سایت ما که در پایین صفحات موجود می باشد و شما با کلیک بر روی آنها می توانید به سریع ترین حالت ممکن سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین فرم ثبت سفارش آنلاین نیز در وب سایت ما در دسترس می باشد که پس از تکمیل فرم کارشناسان ما با شما تماس حاصل می نمایند. همچنین می توانید با شماره های مجموعه قالی شویی و مبل شویی پارسیان نیز تماس حاصل نمایید. ۰۲۶۳۲۵۵۱۰۶۰ ۰۲۶۳۴۴۴۷۸۸۷ ۰۲۶۳۲۵۵۸۶۳۳ ۰۲۶۳۲۵۴۸۶۷۶

دیدکاه ها غیر فعال هستند.