قالیشویی پارسیان در جهانشهر کرج -شست و شوی انواع فرش دستباف،ماشینی،قالیچه،تابلوفرش، موکت و... با دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد

قالیشویی پارسیان در جهانشهر کرج -شست و شوی انواع فرش دستباف،ماشینی،قالیچه،تابلوفرش، موکت و... با دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد


قالیشویی پارسیان در جهانشهر کرج

قالیشویی پارسیان در جهانشهر کرج

فرش به عنوان یک کالای گران‌قیمت و ارزشمند کاربرد زیادی در خانه‌های ایرانی دارد.

به علت استفاده مداوم از فرش باید برای حفظ بهداشت مرتب آن را شست و شو کرد،

اما شست و شوی فرش اصول خاص خود را دارد که اگر رعایت نشوند ممکن است حین شست و شو فرش آسیب جدی ببیند.

چنان‌چه ساکن جهانشهر کرج هستید و تمایل دارید فرش خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید می‌توانید به آسانی با پرسنل قالیشویی پارسیان شعبه جهانشهر کرج تماس بگیرید تا از خدمات ویژه قالیشویی پارسیان شعبه جهانشهر بهره‌مند شوید.

در واقع این قالیشویی فرش‌های شما را با توجه به نیاز آن، با آب، بخار و یا به صورت خشک می‌شوید و علاوه بر این خدماتی نظیر تعمیر و رفوگری نیز ارائه می‌دهد.

خدمات قالیشویی توسط پرسنل باتجربه و ماهر قالیشویی پارسیان شعبه جهانشهر کرج انجام می‌گیرد و لذا خیال مشتریان از کیفیت کار آسوده خواهد بود.

کارخانه قالیشویی پارسیان در کرج واقع شده است و عملیات شست و شو در این کارخانه به وسیله دستگاه‌های تمام اتوماتیک با دقت بالا انجام می‌گیرد و در نتیجه پاکیزگی صد در صدی فرش‌ها را به ارمغان می‌آورد.

 قالی شویی جهانشهر | شست و شوی قالی جهانشهر کرج | شست و شوی قالیچه در جهانشهر

قالیشویی پارسیان که به عنوان یک قالیشویی مجاز در جهانشهر نیز خدمات ارائه می‌دهد، انواع فرش‌ها و تابلوفرش‌های شما را به صورت تضمینی می‌شوید و لذا هر گونه خسارت احتمالی به عهده پرسنل قالی شویی جهانشهر است.

چنان‌چه فرش خود را به ما بسپارید پرسنل ما برای دریافت آن با کارت شناسایی معتبر به محل شما مراجعه می‌کنند و شما می‌توانید شماره پلاک خودرو را نیز یادداشت کنید.

پس از تحویل نیز زمان کافی دارید تا با دقت و حوصله فرش خود را بررسی کنید تا از کیفیت فرایند شست و شو و سلامت فرش اطمینان حاصل کنید.

در قالیشویی پارسیان در جهانشهر شست و شوی انواع فرش دستباف، ماشینی، قالیچه، تابلوفرش، موکت و… با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد و لذا فرایند شست و شو سرعت بالا و کیفیت مطلوبی دارد.

تماس با مجموعه پارسیان کرج

جهت ارتباط با مبل شوییی و قالیشویی پارسیان کرج راه های ارتباط و ثبت سفارش ما به شرح زیر می باشد. از طریق واتس آپ و چت آنلاین سایت ما که در پایین صفحات موجود می باشد و شما با کلیک بر روی آنها می توانید به سریع ترین حالت ممکن سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین فرم ثبت سفارش آنلاین نیز در وب سایت ما در دسترس می باشد که پس از تکمیل فرم کارشناسان ما با شما تماس حاصل می نمایند. همچنین می توانید با شماره های مجموعه قالی شویی و مبل شویی پارسیان نیز تماس حاصل نمایید. ۰۲۶۳۲۵۵۱۰۶۰ ۰۲۶۳۴۴۴۷۸۸۷ ۰۲۶۳۲۵۵۸۶۳۳ ۰۲۶۳۲۵۴۸۶۷۶

دیدکاه ها غیر فعال هستند.