بهترین قالیشویی ، قالیشویی ، قالیشویی در کرج-رفوگری فرش در منطقه کلاک کرج - رفوگری فرش پارسیان در منطقه کلاک کرج - رفع بید زدگی فرش -رفع پوسیدگی فرش- رفع سوختگی و پارگی فرش

بهترین قالیشویی ، قالیشویی ، قالیشویی در کرج-رفوگری فرش در منطقه کلاک کرج - رفوگری فرش پارسیان در منطقه کلاک کرج - رفع بید زدگی فرش -رفع پوسیدگی فرش- رفع سوختگی و پارگی فرش


رفوگری فرش در منطقه کلاک کرج – رفوگری فرش پارسیان در منطقه کلاک کرج –

رفوگری فرش در منطقه کلاک کرج

فرش ها ممکن است دچار آسیب های مختلفی شوند که هر یک روش ترمیم و باز سازی مخصوص به خود را دارند که در اینجا با برخی از آن ها آشنا می شویم.

  • رفوگری فرش بید زده : فرش هایی که برای مدت طولانی در محیطی بدون رفت و آمد مانند انباری باشند و استفاده نشوند ، دچار بید خوردگی و پوسیدگی می شوند .
  • رفوگری فرش های پوسیده : شستشوی نادرست فرش و همچنین استفاده طولانی مدت از فرش های دستبافت الیاف طبیعی مانند پشم و ابریشم و رطوبت زیاد و نور مستقیم خورشید ، باعث پوسیدگی فرش می شوند . برای حل این مشکل نیز به استفاده از خدمات رفوگری پارسیان کرج نیاز پیدا خواهید کرد .
  • رفوگری فرش های ساییده : فرش هایی که تحت فشار غیر متعارف قرار داشته باشند ، دچار این آسیب خواهند شد.

در این حالت پرزهای روی فرش کم کم از بین می روند . مخصوصا اگر جنس فرش از پشم باشد . با گذشت زمان و بیشتر شدن ساییدگی ، تنها چله فرش باقی خواهد ماند.

  • رفوگری پارگی فرش: هر گونه ضربه که با وسایل تیز مانند چاقو به فرش وارد شود و بی دقتی در حمل و نقل ، احتمالا باعث پارگی فرش شما می‌ شود .
  • رفوگری فرش سوخته : سوختگی فرش بر اثر افتادن ته سیگار یا ذغال ، یا قرار دادن قابلمه داغ بر روی فرش ایجاد می شود.
  • رفوگری فرش لک شده: لکه ها بر اثر ریختن جوهر و انواع رنگ و چربی بر روی فرش ، ایجاد می شوند . برای رفع این لکه ها بهتر است از خدمات تخصصی رفوگری فرش استفاده کنید .
  • رفوگری ریشه های فرش : گاهی ریشه های فرش پوسیده شده و از بین می روند ؛ ریشه های فرش را نیز می توان مرمت و رفو کرد.
  • تعمیر شیرازه فرش یا زیگزال دوزی : یک نوار چرمی در لبه ها یا به اصطلاح شیرازه فرش دوخته می شود و به دوام شیرازه و فیکس شدن فرش روی سطوحی که لغزنده هستند ، کمک می کند .

این ها قسمتی از خدمات رفوگری پارسیان کرج در کلاک کرج می باشد.

تماس با مجموعه پارسیان کرج

جهت ارتباط با مبل شوییی و قالیشویی پارسیان کرج راه های ارتباط و ثبت سفارش ما به شرح زیر می باشد.

از طریق واتس آپ و چت آنلاین سایت ما که در پایین صفحات موجود می باشد و شما با کلیک بر روی آنها می توانید به سریع ترین حالت ممکن سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین فرم ثبت سفارش آنلاین نیز در وب سایت ما در دسترس می باشد که پس از تکمیل فرم کارشناسان ما

با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین می توانید با شماره های مجموعه قالی شویی و مبل شویی پارسیان نیز تماس حاصل نمایید.

۰۲۶۳۲۵۵۱۰۶۰
۰۲۶۳۴۴۴۷۸۸۷

۰۲۶۳۲۵۵۸۶۳۳
۰۲۶۳۲۵۴۸۶۷۶

دیدکاه ها غیر فعال هستند.