قالیشویی مهرشهر

قالیشویی مهرشهر


قالیشویی مهرشهر یکی از ۲۰ شعبه های قالیشویی پارسیان در کرج می‌باشد، این شعبه نیز همانند سایر شعبه های قالیشویی پارسیان در استان البرز ارائه دهنده کلیه خدمات شستشوی فرش، خدمات مبل شویی، شستشوی انواع موکت و خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت است.

قالیشویی پارسیان مهرشهر عضو رسمی اتحادیه قالیشویان شهر کرج می باشد و کلیه خدمات و فاکتور های صادره این مجموعه زیر نظر این اتحادیه بوده و شما مشتریان عزیز می‌توانید با تماس با اتحادیه قالیشویان کرج و استعلام از اتحادیه به مجاز و یا غیر مجاز بودن قالیشویان فعال در کرج دسترسی داشته باشید.

معرفی قالیشویی پارسیان (قالیشویی مهرشهر)

قالیشویی مهرشهر پارسیان با بیبش از ۱۰ سال سابقه ارائه خدمات در قالیشویی کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج بوده و توانسته در این ۱۰ سال بالار ۹۷ درصد رضایت مشتریان خود را جلب نموده و با افتخار عنوان بهترین قالیشویی کرج را از طرف شما مشتریان عزیز کسب کند، خدمات قالیشویی پارسیان در محله مهرشهر شامل، شستشوی انواع فرش های ماشینی و فرش های دستبافت با استفاده از مواد شوبنده درجه یک، مبل شویی مهرشهر با استفاده از مواد شوینده نانو و خدمات رفوگری و ترمیم فرش در مهرشهر نیز زیر نظر استادان صنعت فرش کرج می باشد.

نحوه سفارش خدمات قالیشویی در مهرشهر

اگر شما هم ساکن محله مهرشهر کرج هستید و دنبال یک قالیشویی مجاز و معتبر می گردید پیشنهاد می‌کنیم به جمع مشتریان قالیشویی پارسیان مهرشهر بپیوندید و از کیفیت خدمات ما شگفت زده شوید.

برای ثبت سفارش خدمات شستشوی فرش و یا مبل شویی در مهرشهر می توانید با شماره های تماس قالیشویی پارسیان ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید، همچنین میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و مشخصات فرش خود و آدرس محل سکونت خود را در فرم پر کرده و منتظر تماس اپراتور های قالیشویی پارسیان بمانید. در زیر راه های ثبت سفارش خدمات قالیشویی مهرشهر را به صورت خلاصه به شما مشتریان عزیز معرفی خواهیم کرد.

شماره تماس قالیشویی مهرشهر :

۰۲۶۳۲۵۴۸۶۷۶

۰۲۶۳۴۴۹۱۰۳۰

۰۲۶۳۲۵۵۱۰۶۰ 

سفارش آنلاین خدمات

قالیشویی مهرشهر
قالیشویی مهرشهر

فرش‌های من در قالیشویی پارسیان چگونه شستشو می شوند؟

روش های شستشوی فرش در قالیشویی پارسیان با توجه به نوع فرش، حجم کثیفی، شانه، رنگ و جنس فرش انجام می شود که کارشناس شستشوی فرش در کارخانه تصمیم نهایی برای نوع شستشوی فرش را خواهد گرفت که در لیست زیر انواع روش های شستشوی فرش را به شما توضیح خواهیم داد.

شستشوی فرش با استفاده از پودر تاید و دستگاه شستشوی اتوماتیک:

این روش مخصوص فرش های ماشینی که تراکم فرش پایین تر از ۱۰۰۰ شانه بوده و حجم کثیفی فرش به صورت نرمال تشخیص داده شده باشد

شستشوی سنتی با استفاده از پودر و آب ژاول:

این روش شستشو به صورت دستی انجام می شود و مخصوص فرش ها یا قالی هایی می باشد که حجم کثیفی آنها بیشتر از حد معمول بوده و نیاز به شستشوی به روش دستی و دوبار شویی دارند.

شستشوی با مواد نانو:

شستشوی فرش به روش نانو برای فرش هایی می باشد که تراکم بالای ۱۰۰۰ داشته و کثیفی بیشتر از حد معمول دارند

شستشو دستی با مواد گیاهی:

این روش شستشو ویژه فرش های دستبافت می باشد که حساسیت بالایی برای شستشو دارند و این روش شتشو از پوسیدگی و تداخل رنگ در این فرش ها جلوگیری می کند.

شستشوی معمولی:

شستشوی معمولی مخصوص فرش های ماشینی با تراکم زیر ۱۰۰۰ می باشد که کثیفی سطحی داشته و نیاز به دوبار شویی و یا استفاده از مواد شوینده خاصی ندارند، این نوع شستشو با استفاده از دستگاه اتوماتیک انجام می شود.

اگر شستشوی فرش شما به هر روش که کارشناس شستشو تشخیص داده باشد شستشو داده شود بهترین و باکیفیت ترین نوع شستشو رو مشاهده خواهید کرد، در برخی از موارد مشتری اسرار به شستشوی فرش به روش معمولی می باشد و این موضوع باعث می شود فرش با هر تراکم و هر کثیفی یکبار با مواد معمولی شستشو داده می شود و از ضمانت پس از خدمات قالیشویی مهرشهر خارج می شود.

زمان تحویل فرش ها پس از شستشو؟

پس از ثبت سفارش شستشو توسط شما، تقریبا ۲۴ ساعت بعد سرویس کاران به محل اعزام شده و اقدام به جمع آوری فرش میکنند و همان روز فرش ها به کارخانه منتقل شده و در صف شستشو قرار می گیرند، پروسه شستشو و آبگیری فرش شما در ۲۴ ساعت پس از ورود به کارخانه انجام می شود و فرش بسته بندی و انبار شده و منتظر ارسال به سمت محل سکونت شما خواهد شد، پس از ۲۴ ساعت سرویس کاران فرش شمارا بار زده و با همانگی شما فرش را تحویل شما خواهد داد، به طور خلاصه میتوان گفت شستشوی و تحویل فرش در قالیشویی مهرشر در ۷۲ ساعت انجام می شود.

“زمان تحویل فرش در ماه های آخر سال به دلیل حجم بالای سفارشات تقریبا ۵ الی ۶ روز می باشد”

بهترین زمان برای شستشوی فرش در قالیشویی مهرشهر

به طور کلی میتوان گفت اگر شما از فرش های خود مراقبت کرده و مرتبط جارو برقی میکشید، لکه هارا بلافاصله از روی فرش حذف می‌کنید، از رو فرشی استفاده می کنید در مدت زمان یکسال شما یکبار نیاز مبرم به شستشوی فرش دارید اما اگر از آن دسته از همشهریان هستید که به دلیل داشتن حیوان خانگی، کودک و … فرشتان سریعتر از حالت عادی کثیف می شود، پیشنهاد میشود هر ۶ ماه فرش های خود را برای شستشو به قالیشویی مهرشهر بسپارید.

قالیشویی مهرشهر
قالیشویی مهرشهر

قیمت شستشوی فرش در مهرشهر چقدر است؟

قیمت شستشوی خدمات شستشوی فرش در محله مهرشهر و سایر محله های کرج مطابق هم بوده و همه زیر نظر اتحادیه قالیشویان کرج انجام می شود، به دلیل متغیر بودن هزینه های شستشوی با توجه به نوع فرش شما مشخص می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت شستشوی فرش و خدمات قالیشویی مهرشهر (پارسیان) با شماره‌های تماس: ۰۲۶۳۲۵۵۱۰۶۰ – ۰۲۶۳۴۴۹۱۰۳۰ – ۰۲۶۳۲۵۴۸۶۷۶ تماس حاصب فرمایید تا اپراتور های ما به صورت کامل در رابطه با قیمت قالیشویی مهرشهر به شما توضیح دهند.

جمع بندی و پایان

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای انتخاب قالیشویی دچار تردید هستید، سخت پسند هستنید و مشکل اعتماد دارید، پیشنهاد میکنم حتما حتما سفارش فرش خود را به قالیشویان مجاز در کرج بسپارید تا خدایی نکرده دچار مشکل پس از شستشو نشوید، همچنین پیشنهاد میکنیم سفارش خدمات قالیشویی مهرشهر خود را به ۵ دلیل به قالیشویی پارسیان بسپارید:

  • قالیشویی پارسیان مجاز و عضو رسمی اتحادیه می باشد.
  • قالیشویی پارسیان ضمانت ۶ ماهه خدمات شستشوی برای فرش های شستشو شده دارد.
  • قالیشویی پارسیان هزینه شستشو را طبق نرخ اعلامی اتحادیه انجام می دهد.
  • قالیشویی پارسیان دارای کارخانه ای اختصاصی در حومه شهر کرج است.
  • قالیشویی پارسیان دارای مجهز ترین ناوگان حمل نقل فرش در استان البرز و شهر کرج است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر عضوی از خانواده بزرگ قالیشویی پارسیان در مهرشهر نیستید کافی است یا یکبار سفارش خدمات شستشوی فرش یا مبل شویی را به قالیشویی پارسیان در مهرشهر داده و از کیفیت و خدمات پس از خدمات این قالیشویی شگفت زده شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *