قالیشویی درکرج -قالی شویی درکرج-قالیشویی معتبر پارسیان-قالیشویی پارسیان کرج–رفوگری–قالیشویی مجاز– بهترین قالیشویی در کرج–خدمات قالیشویی

قالیشویی درکرج -قالی شویی درکرج-قالیشویی معتبر پارسیان-قالیشویی پارسیان کرج–رفوگری–قالیشویی مجاز– بهترین قالیشویی در کرج–خدمات قالیشویی


قالیشویی درباغستان

قالیشویی پارسیان باغستان یکی از متفاوت‌ترین، با کیفیت‌ترین و بهترین قالیشویی‌ها محسوب می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه فرش ایران بندازیم خواهیم دید قدیمی‌ترین فرش دستبافت ایرانی در سال ۱۹۴۹ دقیقا زمانیکه که باستان شناس روسی در دومین مرحله کاوشهای خود بود، رودنکو در منطقه پازیریک کشف و به نام فرش پازیریک نام‌گذاری شد. بعدها به مناسبت این اکتشاف کتابی را نوشت و آن را به طور یقین کار ایران و قدیمی ترین فرش ایرانی در دنیا معرفی کرد.
بنابراین نظافت و نگهداری از فرش‌ها کاری بسیار با اهمیت تلقی می‌شود. از این رو انتخاب قالیشویی در باغستان این اطمینان را به شما خواهد داد که هیچگونه صدمه و آسیبی به فرش‌های شما وارد نخواهدکرد. بنابراین قالیشویی پارسیان در باغستان نیز مقرون به صرفه نیز می‌باشد. می‌توان گفت که امروزه به دلیل کمبود زمان، نبود فضای کافی و نبود انرژی زیاد دیگر نظافت فرش و قالی به صورت دستی انجام نمی‌شود. پس می‌توان گفت امروزه استفاده از قالیشویی بسیار رایج شده است. قالیشویی نزدیک باغستان با کادر مجرب و دستگاه‌های پیشرفته از مطمئن‌ترین و بهترین قالیشویی‌ها می‌باشد.

ویژگی قالیشویی پارسیان شعبه باغستان

قالیشویی در باغستان با ارائه خدماتی مانند شست و شو و ترمیم فرش‌های صادراتی و نفیس ابریشم٬ گل ابریشم، ماشینی و دستبافت و … همچنین با استفاده از مواد شوینده با کیفیت و شامپوهای ساخت کشور آلمان در بین مشتریان خود از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است که ویژگی‌های ممتاز از جمله عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز، بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و همچنین بخش‌های رفوگری، دار کشی، ریشه زنی، رنگ آمیزی و … قالیشویی در منطقه باغستان را متمایز کرده است. قالیشویی پارسیان با داشتن سابقه طولانی انواع شستشو، کادر مجرب و حضور فعال پس از اتمام قالیشویی در قالیشویی پارسیان باغستان کارشناسان کیفیت را می‌سنجند. در آخر قالیشویی پارسیان باغستان قالی‌ها را به صورت لوله شده و داخل کاور به مشتریان خود تحویل می‌دهند.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.