قالیشویی در گوهردشت

قالیشویی در گوهردشت


قالیشویی در گوهردشت | قالیشویی پارسیان شعبه گوهردشت بزرگترین قالیشویی در کرج و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی پارسیان شعبه گوهردشت کرج

قالیشویی  گوهردشت با ۲۰ سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی گوهردشت  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکرج و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  پارسیان نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  پارسیان  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

قالیشویی پارسیان دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی کرج میباشد.

قالیشویی ارزان و با کیفیت پارسیان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق آیکون واتس آپ موجود در پایین صفحات سفارش خودرا ثبت نمایید

و یا از قسمت سفارش آنلاین سفارش خودرا ثبت نمایید

تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس حاصل نماییند.

تمامی خدمات قالیشویی پارسیان با تخفیف ویژه ارایه می گردد.

قالیشویی پارسیان همراه شما ایرانیان

دیدکاه ها غیر فعال هستند.