قالیشویی در کرج - قالیشویی کرج - ارایه کلیه خدمات شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دست بافت ، رفوگری انواع فرش ها ، مبل شویی و خشک شویی

قالیشویی در کرج - قالیشویی کرج - ارایه کلیه خدمات شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دست بافت ، رفوگری انواع فرش ها ، مبل شویی و خشک شویی


قالیشویی در کرج – قالیشویی کرج

ارائه انواع خدمات شستشو

قالیشویی پارسیان کرج | از خدمت اصلی قالیشویی پارسیان کرج می توان به مجـموعه متنوعی از خـدمات، از جمله قالیشویی ،ترمیـم و رفوی فـرش، لکه‌برداری از فرش و خشک‌شویی و بخارشویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل شما، اشاره نمود.

کیفیت ارائه خدمات

دانش تخصـصی در حوزه قالیشویی مکانیزه،بهره مندی از کار خانه ی اختصاصی و حذف واسطه ها ، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی مـدرن و پیـشرفته ی تمام اتوماتیک، در کنار تجربه بالای متخصصین ما، باعث شده است خیال شما از بابت کیفیت بالای خدمات ارائه شده راحت باشد.

ترمیم حرفه‌ای فرش‌های دستباف

بسیاری از مشتریان ما به دنبال ترمـیم فرش‌ها و قالیچه‌های دستباف و ارزشمند خود هستند. ترمـیم آنها نیازمند هـنر، دقـت و تـجـربه بـالایی است. در قالیشویی پارسیان به ارائــه انـواع خـدمات لکه‌بـرداری، رفـوکاری، قلـم‌زنی، رنگ‌برداری، ریشه‌زنی، شیرازه دوزی، چرم‌دوزی و… می‌پردازیم. انجام کارشناسی پیش از انجام هر ترمیم و تغییری و ارائـه مشـاوره به شما وظیـفه ماست؛ تا در نهایت دقت فرش شما را ترمیم کرده و مانند روز اول تحویل دهیم.

شفافیت قیمت‌ها و تعهدات

پس از سـال‌ها فعالیت، به این نتیجه رسیده‌ایم که هیج چیز مثل شفافیت در نحوه ارائـه خدمات حرفه ای و مـیزان تعـرفه‌ قالیشویی، نمی‌تواند مشـتریان را راضی نـگه دارد. در این زمیـنه به شـما اطمینان می‌دهـیم همه موارد به دقت و با جزئیات مناسب تعـیین شده و در نهـایت شفافیت به شما ارائـه می‌شود تا در نهـایت مـا و شـما از نتیـجه نهـایی کار خوشـنود و راضی باشـیم. زیرا قالیشویی پارسیان یک قالیشویی مجاز در کرج می باشد.

خدمات قالیشویی پارسیان در کرج

قالیشویی پارسیان کرج به عنوان بهترین قالیشویی و برای رضایت مشتریان خود طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. مجموعه قالیشویی پارسیان سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مندی بیشتر مشتریان خود را فراهم سازد.

قالیشویی مکانیزه و مدرن در کرج

قالیشویی پارسیان کرج مجهز به مدرن ترین دستگاه های قالیشویی مکانیزه می باشد و بیشتر خدمات شستشوی با بهترین دستگاه های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک انجام می شود. استفاده از این دستگاه های مکانیزه و مدرن باعث افزایش سرعت و بهره وری شست و شوی فرش و قالی شما می شود.

قالیشویی مجاز کرج

عضو رسمی اتحادیه قالیشویی البرز

مجموعه قالیشویی پارسیان با ضمانت کتبی و انجام فرآیند شستشو به صورت ۱۰۰% بدون مواد شیمیایی و با تحویل ۴۸ ساعته و بدون تعطیلی، تمامی فرش های دستبافت و ماشینی شما را با دستگاه مخصوص شستشوی فرش ، شستشو و خشک کرده و در اسرع وقت به شما تحویل خواهد داد.

تماس با قالیشویی پارسیان

جهت ارتباط با قالیشویی پارسیان کرج راه های ارتباط و ثبت سفارش ما به شرح زیر می باشد. از طریق واتس آپ و چت آنلاین سایت ما که در پایین صفحات موجود می باشد و شما با کلیک بر روی آنها می توانید به سریع ترین حالت ممکن سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین فرم ثبت سفارش آنلاین نیز در وب سایت ما در دسترس می باشد که پس از تکمیل فرم کارشناسان ما با شما تماس حاصل می نمایند. همچنین می توانید با شماره های مجموعه قالیشویی پارسیان نیز تماس حاصل نمایید. ۰۲۶۳۲۵۵۱۰۶۰ ۰۲۶۳۴۴۴۷۸۸۷ ۰۲۶۳۲۵۵۸۶۳۳ ۰۲۶۳۲۵۴۸۶۷۶

 

دیدکاه ها غیر فعال هستند.